Slepý tiger

02.12.2023

Ako prežiť v meste, kde je jediným zákonom pomsta? 

Táto nová Sandra Brown prekvapila, tým najlepším spôsobom. Slepý tiger sa trochu odlišuje od predchádzajúcich autorkiných kníh, ale štýl zostavá rovnaký, pútavý, ktorý nepustí čitateľa z deja. Táto kniha mi v niečom pripomenula román Proti vetru od Kristin Hannah. 

Dej knihy nás prenesie do roku 1920 do texaského mestečka Foley, kam prichádza muž, o ktorom nikto nič nevie, iba to že sa tam ocitol po vyskočení z nákladného vlaku a hľadá si ubytovanie. Avšak prvou osobou, na ktorú Thatcher Hutton narazí, je mladá vdova Laurel. V meste sa mu však nedostane vrelého privítania, keď po tom, čo zmizne žena miestneho lekára, obvinia práve Thatchera, je cudzinec a videli ho rozprávať sa s nezvestnou v ten istý deň, ako zmizla. (viac už prezradí anotácia). 

Slepý tiger je zaujimavý román z obdobia zavedenia prohibície v Texase, kedy sa nelegálne pálenie alkoholu trestalo smrťou. No zdá sa, že práve v malom mestečku Foley tento nelegálny obchod s pálením prekvitá, vládne tu nebezpečný klan Johnsonovcov, v pašovaní majú prsty aj iní, od starostu až po miestneho šerifa. Schyľuje sa ku skutočnej vojne paličov whisky, ktorú nebude ľahké zastaviť. Asi som prezradila viac ako som chcela, ale ako inak vás nalákať na túto skvelú knihu. Navyše v nej dostanete dobre vystavaný príbeh, v ktorom sa bude stále niečo diať, bude to iskriť medzi postavami a napäté situácie vám nedovolia knihu odložiť (a to má takmer 500 strán) Ja som ju prečítala za 2 dni, ináč sa to pri Sandre Brown ani nedá. Patrí medzi moje najobľúbenejšie autorky, nech by napísala čokoľvek, ale teda romantické trilery jej idú najlepšie.

Za knihu vďačím vydavateľstvu @slovenskyspisovatel ktoré ma už niekoľko rokov zásobuje kvalitnými knižnými príbehmi. Fotku dopĺňajú tekvička a drevená založka z dielne @artful.domi 

terezkine-citanie.webnode.sk
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky