Malé vinárstvo v Provensálsku

20.11.2022

Malé vinárstvo v Provensálsku znie naozaj romanticky, ale nejde úplne o tú takú sladkú romantiku ako z filmov Rosamundy Pilcher i keď... má predsa niečo spoločné. Je to krásne prostredie, trocha klišé a vášnivé stretnutia. Spočiatku som veľmi nevedela prísť na chuť tejto knihe. Veľa opisov, deprimujúci začiatok, mala som pocit, že sa v deji nič nedeje. Ale potom sa to rozbehlo tým správnym smerom. Nakoniec som si veľmi obľúbila hlavnú hrdinku Avu a jej životný príbeh bol vskutku zaujímavý. Páčilo sa mi, že tam nebolo veľa postáv. Autorka zdôraznila najmä miestnu scenériu, výrobu vína i romantické chvíľky. A zápletka splnila moje očakávania.

Z anotácie:

Ava si po rozchode s manželom Markom, ktorý jej nechal len samé dlhy, uvedomuje, že popri starostlivosti o rodinu úplne zabudla na seba a jej sny zapadli prachom.

V tejto bezútešnej situácii sa dozvedá, že jej milovaný starý otec, u ktorého v detstve trávila leto a s ktorým nehovorila už viac ako tridsať rokov, zomrel a zanechal jej svoju malú vinicu Château Saint-Clair. Zrazu jej sen mať vlastnú pekárničku dostáva reálnejšie kontúry. Čerstvá káva a croissanty na raňajky, pohár vína s pekným miestnym čašníkom Jacquesom... a Ava sa postupne začína vo Francúzsku cítiť ako doma. No odísť z manželstva a začať nanovo na mieste, ktoré jej prirástlo k srdcu, keď bola malá, by bolo šialené... Či?

Odporúčam Malé vinárstvo v Provensálsku 💜 nakoniec si ma tento román získal! 🫶🏻

terezkine-citanie.webnode.sk
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky