Anjelik

20.11.2022

Hypnotický psycholgický triler s mnohými prekvapivými dejovými zvratmi a šokujúcim vyvrcholením, toto sľubuje anotácia. A je to naozaj tak. DO BODKY. Skvele napísané, skvelé čítanie. Vtiahlo ma to okamžite a nepustilo. Od autorky Mary Kubica som prečítala 3 knihy (jednu som vynechala, musím to napraviť) takže som bola dobre pripravená na nálož prekvapení. A predsa ma táto kniha dostala. Nedala sa odložiť. Psychológia postáv fungovala na 100 percent, dej sa zamotával a odhaliť tajomstvá bolo na čítaní Anjelika najvzušujúcejšie. Autorka to jednoducho skvele vymyslela.

Dejovú liniu tvorí príbeh Heidi, ktorá sa nielen vo svojej práci ale i mimo nej stará o ľudí bez domova, cudzincov z tretín krajín, pomáha migrantom zvyknúť si na nový život v americkom Chicagu, kde Heidi so svojím manželom a dcérkou žije. Jedného dňa zbadá na stanici dievča s dieťatkom zabaleným pod kabátom v ružovej deke v dáždi. Príde jej ich ľúto, až sa nakoniec stane, že ich o nejaký čas privedie k sebe domov. Dievča vyzerá ako bezdomovkyňa a dokopy nič o nej nevedia. Napriek tomu sa títo nezvaní hostia ocitnú v ich dome a Heidi a jej rodine to obráti život naruby. Akú má to neznáme maloleté dievča s bábätkom minulosť? Čo sa jej stalo, že žila na ulici? Tieto a mnohé otázky sa vám budú postupne vynárať v hlave a vy od toho momemtu nebudete vedieť tento príbeh odložiť. Podobne ako ja. Mrazivé odhalenia, nevyliečené traumy, citové zaváhania, skvele dotiahnutý záver. Toto všetko na vás čaká v trileri ANJELIK 😇 Odporúčam.

terezkine-citanie.webnode.sk
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky